galet!


jag tycks ha fått en sjukdom på riktigt jag har nämligen städat hela mitt rum.. konstigt! aja, det e ju stråålande faktiskt. sen sist jag satt vid data har det jäklar hänt en del. först en timmes sovning, va nog välbehövligt. sen upp o rycka brossan från sitt jädra tibia! haah, kila upp till mormor o käka våra köttbullar o sen dagens bästa.. MM vienetta glass! Min kära bror hade sedan lite lätt abstinensbesvär efter sitt spela så vi drog oss hemåt. det va då jag fick knäppen o börja städa samtidigt va Greys Anatomy på tv. kika på unga mödrar efter, o ja det e ju ingen man e direkt sugen på asså, tihi!

jag har även hunnit göra en förfärlig upptäckt. min utväxt e hemsk och o behov av färgning! problemet e bara om jag ska va blondin o bara göra slingor eller o jag ska slå på stort o bli mörk brunette? jobbigt asså. e rädd o se ut som ett riktigt spöke eller nåt med brunt för jag e ju inte direkt neger såhär års.. detta e dock en frågeställning som inte får cirkulera får länge på hjärnan, för det e ju riktigt lökigt o se mitt hår..
imorron blire skolan som vanligt om jag inte mår värre än såhär vill säga. dete  bara o knarka nässpray o varm choklad! sen på eftermiddagen ska jag nog med en söt liten tös till väla, får hoppas det inte blir en förälskelse imorron bara, i ett par skor då alltså. nu börjar idol om 20 minuter och min sofis mode är ej inköpt, ska gå o ta ett allvarligt snack med farsgubben om detta otroligt stora problem. leder förmodligen till en promenad genom stan o sen in på 7eleven efter idol, gulligtgulligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback