duktig flera gånger om!


jag har nämligen nyss städat mitt rum så nu e här tipptop, känns nästan läskigt asså.. trivs ju bäst när det e lite saker överallt o man kan hitta va man ska ha på sig på golvet typ. underbart. men nu e det enligt mamma mycket bra!
imorron börjar jag 08.10, en aning deprimerande men det funkar! ska åka med mamma så jag slipper iaf ta bussen vilket e ett stooort plus! bussen e jobbig o man måste gå upp tidigt, hata-buss-klubb någon?! aja, imorron direkt på morronen blir det ansiktsrengöring på vår stylistlektion. haha, får väl se hur det går!

just nu ligger jag förresten o typ kvider av två anledningar!

* mitt knä håller på o döda mig långsamt tack vare vår kära vandring idag! kan man amputera benet en timme eller två?
* plus min mobil total dampar o smsen kommer inte förrens jag startar om den, svarar o sen startar om den igen osv. fett störigt!!


det går ikke o ploppa in bilder fortfarande heller, seeeegt! det kan suga min rumpa..



                                                                                                                                                             /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback