alltid trevligt!


nja det kanske fanns lite ironi i den rubriken.. nämligen e det inte så trevligt när migränen hälsar på! jag har min kära far o tacka för dessa otroligt trevliga besök, haha. nä, men man brukar ju alltid lyckas ärva allt negativt tycker jag. aja, jag överlever ju! in med lite eaze o sen e det bara o kasta sig i sängen o sova järnet! jag lyckades sova 3 on halv timme, ganska gulligt! så vakna strax efter halv 3. så senare följde jag med pappa upp till farmor för vi skulle kolla på hennes foto från deras klassåterträff, plus att vi skulle få mat. på det sättet e ju ändå migrän rätt tacksamt för det e några timmar som försvinner men hela dan behöver inte va förstörd, lite huvudvärk efter står man ju ut med. så vi fick lite kycklingbitar o klyftpotatis o sen snickers glass o mina kära ballerina kakor! tänkte ju jag skulle va lite duktig men efter idag tyckte jag det va okej o göra ett litet undantag, tihi.

snart e det svenska hollywood fruar, så alla ni, eller ja vi ska ju inte överdriva! ni få som läser kan ju iaf bänka er framför tvn kl 20.00 på tv 3! hihi, nu ska jga kila o försöka leta upp det jäkla kamera laddaren innan programmet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback