svinkallt?


nu e det ta mig fan vinter!! helt galet så kallat det e..

kom hem för en stund sen o min fötter har fortfarande inte tinat.. mina fingrar e som frusna drinkpinnar! det e lite illa faktsikt.. jag återkommer strax till hur det blev såhära!

skolan idag va allmänt gullig, vi gjorde svinrygg o typ slätkammning o sånt på hantverkstekniken. tog faktsikt lite bilder, köttar in dom senare eller imorron hihi. sen hade vi estet o jag blev faktsikt klar, min "logotyp" blev askalas! sen mat-time, idag firre o potatis.. ingen höjdare! inte alls faktsikt. engelska va nästa på schemat, blir ju lite klabb nu iomed att jag bytat grupp men det löser la sig! hihi. svenska sen, trevligttrevligt att bokrecensionen ska va inne på fredag, vilket innebär tisdag för mig.. sen kilar jag ju till Gran canaria! 7dagar kvar idag! sen naturkunskap o shiiet va jag har blivit blond! helt galet va korkad jag e, fattar inte ett enda skit på naturen. riktigt jävla illa! sluta ju iaf till slut efter en aning flamsig lektion.. haha!

kila på tåget med jaqline, simon o sara o sen kila vi hemåt till jaqline i bjuv. käka makaroner o köttbullar o skratta åt hennes 4åriga bror när han käka hahaha! mycket roligare än va det låter! hahaha. sen satt o chilla o snacka som vanligt, ja sen fortsatte det vanliga vi kila o handla godis o drog sen ut för deras jävla dunkgömme! hahah, o jag frös som en hund! sat ned skinnjacka o tjocketröja, vantar o en fetvinterjacka på, men frös ändå. kila ju hem till jacki igen sen o då tyckte jag det va lika bra o ta tåget direkt! men när vi kom dit så va tåget inställt o nästan skulle komma om en fucking timme! döda mig långsamt o det va mörkt o KALLT! så jag ringde pappa som tjura lite, men sen fick farfar telefonen o han bara jag kommer! hahha, så han körde ut i bjuv medans jag o jaqline hoppa o sprang på tågstationen för o inte frysa fast i marken, hihi. sen kom han tillslut o jag har nog aldrig njutit så mycket av dansbandsmusik o en pissevarm bil. hahha! underbart, tack kära lille jan!♥

så för o knyta ihop säcken sitter jag nu här med iskalla fingrar o tår o kollar grey´s! underbart. halsen har onte o jag e kall så varm choklad ska strax inhämtas. hoppas ni inte blev lite uttråkad av o läsa som jag själv, hahha! men vi hade mys iaf, jaqline e min!♥


iiih, strax bär det av mot värmen! denna bilden påminner mig om typ värme o strand, fast den e ju från en resturang i stockholm hahahha!

puss på dig..




Kommentarer
Fanny Lundström säger:

lägg upp bilderna från vårt damp i onsdags! wanna seeeeeee ;D<3

2009-10-15 | 20:13:59
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback