shopping!


kom nyss hem nu från lund där jag vatt o shoppat! låt mig börja med att säga såhär, jäklar vilekn besvikelse topshop va!! dom måste tatt in allt fult i butiken o lämnat allt det fina på nätet! röv på det.. men aja jag hitta annat fint. hitta ett par dö balla boots, totally in love i dom! aningen dyra men jag lär leva i dom nu i höst o vinter, hitta dom på scorett o först prova jag dom i 36 så passa dom inte, blev lite lessen! men sen tänkta jag tönk om dom har dom i 35, o yeay! det va min tur dag för dom fanns o jag blev kär.. 1199kr va priset men aja. i love dom!
hitta även en vanligt svartgrå lång tshirt typ, kommer passa snyggt med strumpbyxor o mina boots. hitta även en sån kortare tröja lite stor o ha med ett linne under, o sen ett längre linne med lite flärpar på sidorna. orkar inte förklara noggranare så jag tar bild åpå det imorron tihi. Mina tröjor blev iaf inköpta på JC, som totalt överraska mig! jäklar dom har inte haft fina kläder innan? men nu fanns där seriöst hur mycket som helst, underbart! köpte även gråa ribbade strumpbyxor o vanliga svarta.

övriga köp va väl mitt o pappas lilla intag av mat på mc´donalds, mums! mc´chicken jr. o jordgubbsmilksgake stog på menyn. väl hemma istan drog vi inom det nya pistachia, o helt seröst jag e inte imponerad! det e exakt som tasty house.. o dessutom pisse mycket folk! så vi drog utan o handla något, för verken jag eller min gode far hade tålamod o stå i nån kö. så det blev citylivs på vägen hem o köpa lite godis! det där med o äta godis en gång i veckan har jag glömt. ska om 40min befinna mig på väla, o möta upp anna o anette. gulligt värre! så ska lägga på ett kol o packa lite kläder o så o sen fjäska för pappa om skjuts! tjingeling!

hörs inatt eller imorron..tihi.

tack för dan pappsi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback