plugga nu? jadå..


hemma nu efter en riktig skön dag. börja med hantverksteknik med petra, fasen va jag gillar henne! vi gjorde fransfärgning o mitt blev riktigt bra, kladda inte ens på mascara o det ser ändå fint ut. tihi! sen kom det e fotograf o foto till den skolstaden katalogen, o han fota mig.. tänk om det hamnar med i den, lite små illa faktiskt! aja, det blir askalas. efter det blev det slätkammning o tuperingsteknik o öva på o få in hårnålarna så dom inte syns, det e nämligen viktigt att dom inte syns! har aldrig tänkt på sånt innan, men det e klart att det e snyggare lixom. haha, så jag körde en svinrygg o lyckades väl helt okej! middag sen då som idag bestod av ikke klara makaroner o ketchup o en macka hahah.

Och då va tiden slagen för o möta upp mamma o pappa o kila in till rektorn med mentorn o hon som har hand om lärarna o sitta ner o diskutera min studiesituation. Känns ju lite halv scary o sitta o prata med rektorn, o min lilla blonda hjärna fatta ju inte riktigt hans fina språk ibland, tihi. men det gick väl bra endå tror jag o jag hoppas på att får byta, men de skulle diskutera det tills på måndag o då skulle jag få ett slutligt besked. så släpp inte tummarna!

när jag kom tillbaka till min lektion, natur, så fick vi sluta för vi behövde inte sitta bara vi stylister o räkna matte. Frisörerna e nämligen ute på fältdagar så det e bara vi på de vanliga lektionerna, men imorron e allt som vanligt igen. så egentligen har jagh inte slutat än tihi!

har ett enormt godis sug o jag känner att det här med o plugga kommer inte funka utan att jag köper godis, så det blir väl en sväng ner i stan sen. marabou lockar.. ska ev träffa linnea en sväng sen, får väl se om det blir nått. hon slutar fyra tror jag så då har jag en timme o plugga nu, så måste kila.. kastar in lite bilder från idag strax oxå.

äsch vi köttar det på dirren:


vackert!


i en kvart va det bara till o ligga o blunda.


o inte ha en aning om vad som pågår runt om..


verkligen inte!




Kommentarer
Fanny Lundström säger:

jag tar bilderna. sååååå fina :OOOOO xD <3

2009-10-12 | 23:03:20
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback