pensionärsvarning?


just så, har tillbringat kvällne med min söta släkt o hjälpt farmor o flytta! japp jag e lite å smått gullig ibland. deras lägenhet e faktsikt jätte mysig o det e så kul o gå o lyssna på farmor med alla hennes planer haha! sen blev det pizza o vi satt o käka på golvet haha, för jävla härligt! blev inge med nåt landskronabad idag, hiihi.

jag har träningsverk! fyfasen, det känns underbart hahah!

kolla idol innan oxå o jävlar blev as nervig att kära rabih skulle åka ut, han e ju för jävla söt med sin röst! hans insats idag va la inget o hänga i julgranen men vafan han härlig. o jag ville ha ut den jävla lipsillen erika så det va askalas!  nu sitter jag här o sjunger ungefär superfalsk o högt i min ensamhet, helt underbart! 

konstaterade även att jag nog har blivit halvt pensionär, jag skippar roliga planer som banhof, sjunger för mig själv, äter gifflar hos farmor, spenderar en fredagkväll med släkten och ska nog snart lägga löständerna i ett glas!
för jävla underbart! hahaha, men imorron blir det nog lite roligare lite utklädning väntar om allt går enligt mina o kajsas planer. mohahha.

nu ska jag sticka o spela kort med 65+ eller nåt sånt trevligt! ha en go fredagsnatt!




saknar er babes! får se till o ta tag i en liten "träffa alla igen" fest hiiihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback