Mmm..arabou!


ohja ni läste så fucking rätt att det e helt galet. idag har ett enormt godismonster vid namn ellinor kadanik klarat ett godis uppehåll på en månad! det e helt galet o jag e sjukligt chockad! förmodligen alla ni andra som känner mig oxå o vet hur mina godisvanor brukar se ut..

idag kötta vi svinrygg på första lektionen, det va faktsikt ganska svårt o få det slätt o snyggt o dessutom verkar vår klass vara lite pedantiska hela högen! ingen blev riktigt nöjd, men tillslut lyckades nog dom flesta få en helt okej svinrygg. min kamera lyckades springa iväg så jag tog inga bilder, har lite planerer på att jag ska fota vad vi gör men vi får nog starta med det nästa vecka! när viu lyckats tillslut o få upp hela håret, va det bara til o ta ner ovan delen o göra en "mindre tantig" frisyr av det, fast med en svinrygg inkluderat ändå. det va mycket roligare o blev faktiskt riktigt gulligt. hann dessvärre inte med ögonfransfärgningen så det blir nästan vecka istället!

maten i nhämtade vi sen på sjukhuset, ganska lök.. men det va lixom ärtsoppa på matan o det e iaf inte jag så sugen på. blev en klassisk bulle-med-bulle istället! mums. mätt o belåten drog vi in på en natur lektion betående av en film som va rööv tråkigt o alldeles för finspråkig för mitt lilla blonda huvud. fatta absolut ingenting.. men aja! matte sen som mes betod av kortspel i biblan, för vi sa vi skulle va o räkna där för o få lugn o ro, tihi. lite busigt! sen sluta vi o jag kila hemåt. satte mig o löka framför tven ett tag o drog sen till mormor o åt lite mat, fassan e inte hemma o e ikke så pepp på o laga själv. eller framför allt e nog broren min inte så sugen på den mat som jag skulle lagat! hahha.

nu e vi hemma igen iaf o jag sitter i soffan här o tittar på mitt nyinköpta marabou 200g som bara väntar på att jag ska äta upp det. en månad sen jag käka godis.. ofattbart! så nu ska jag sätta mig o frossa i mig mitt choklad o vänta på att idol ska börja, fast blir nog lite nätshopping, eller ja spaning iaf tihi. hörs senare!


gammal men jag orkar inte resa mig ur soffan o ta en ny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback