min dag!


orkar inte skriva en uppsats idag!

* kila till skolan, hade mentorstid o sen estet!
* Mat! Pasta o ketchup, eller egentligen typ korvstroganoff o ris..
* sen dagens bästa: första gången med min nya grupp! WIIE! känns underbart. trivs redan bättre hihi!
* arbetsmiljön blev dock en upprepning, för jag hade ju det igår haha!
* kila hemåt, ringde mossan o hon tyckte jag skulle komma till mormor.
* så kila till mormor o fika, va sen för lat för o gå hem.
* kila till dom vi ska resa med o käka.
* snacka med min jaqline flin, hon e söt!♥
* o nu sitter man här o har kollat älskade desperate houswifes. pauserna bestod av sofis mode läsning, totalt besatt av den tidningen!

hyfast ointressant dag, men jaja! imorron ska jag med jaqline hem så det blir bjuv, wiie. har börjat gilla den hålan faktiskt, hihi. nu ska vi inte mobbas hära, det e nästan lika mycket bilar som i stan, "ohja"! hahha, nä men det e gulligt! jaqline o ella dagar gillar vi, o många flera ska det bli. jippi!

har ätit godis idag oxå..det e illa! får väl se när det blir stopp på det ( om det blir det nån gång, hihi ) idag e det 8dagar kvar o jag kom på att jag måste gån upp vid kvart i 4 på morronen den dagen, tjoho.. tåget till köpenhamn går nämligen 05.05 härligt! haha men det blir nog gulligt, ska bara ligga o steka i en vecka o förhoppningsvis bli lite brunare! det e ju inte så trevligt o se ut som nu, ett spöke då allstå. illa!
jag kan tänka mig o uppnå denna färgen faktsikt!


supersöt jag vet..! men färgen e det inget fel på.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback