Laserdome!


laserdome blev det ikväll faktiskt, malin ringde o undra va jag skulle göra ikväll o mina små planer blev ju inställda. så det va perfa o då kötta vi laserdome. så jäkla kul, har inte kört på as länge.. illa! för det va galet kul även fast jag e dåligt hahahahaa! sprang mest in i folk, eller slog folk i huvet med vapnet (förlåt! haha.) men framför allt blev jag mest skjuten hahahha! aja, tack för kvällen!

Malin, claudia, sussana, elinor, kajsa, sandra o jag kötta det andra laget o vi vann båda gångerna btw! (fast där fanns ju en eller två killar oxå med som säkert gjorde det mesta jobbet men det säger vi inte till nån!)

nu sitter jag här hemma själv så jäkla gott! pappsen e ute så jag har lägenheten för mig själv mys. ska ge mig lite glass o ballerina kakor nu o kika på filmen just like heaven, med Reese Witherspoon! lovely.
imorron ska jag nog till novalund o shoppa ihh. TOPSHOP! har lurat med mig min lille far, gulligtgulligt!

hörs strax..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback