Iiiiiiiiih!


tjohooo! pappa ringde mig för en stund sen o sa att rektorn just hade ringt o jag får byta! wiiiee!

im happy! nu har jag nyss fixat en blogg åt sötnosen anette! läs den så tittarsiffrorna blir fler än..hmm..en! tihi!

www.oftanettan.blogg.se

om en on halv timme e det Hollywoodfruar, specialprogrammet! haha, fan va jag älskar det programmet! nu ser jag att det e two and a half men, underbart.

ska återgå till min totalt osociala o mörka värld nu, tv o data då alltså! sen har jag även en förhoppning att pappa kommer hem med godis, fast jag tror inte så.. det där med o va nyttig tycks ha förrsvunnit ur min hjärna, tihi.

har fått en liten upplysning över att min engelska inte e perfekt så nu ska jag lägga en en gloslista anpassad till mig:

* Where - wear
* Maid - made
* jet - yet

Det e inte lätt o va blond!




Kommentarer
Fanny Lundström säger:

WIHOOOOOO! NÄR SKA DU BYTA? :D <3

2009-10-12 | 22:55:58
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback