idol


nu sluta nyss idol o återkommer 22.40 då resultatet kommer! De va två riktigt kassa idag o det va Nicolle o Camilla, hon första borde nog va i en dans tävling. fast för de sämsta dansarna då asså, för hon kunde ju inte ens dansa.. har aldrig gillat henne, så beat it! camilla sen då, hur kan man paja en sån låt?? man hörde ju inte ens att det va samma låt när hon börja kötta upp tempo..kasst! men sen jäklar Reza va grym, hon e lite små ball faktiskt! Tove e ju oxå så jäkla ball med sina så kallade "spasmer", bara 16år o kan redan va så jäkla säker på scen! men stackars lilla söta hon, hennes hår så hemskt ut, dom kunde väl iaf ha fixat henne lite snyggare? jag hade ju aldrig gått ut med håret sådär. men kvällens favvo e lätt karolina. hon brukar jag verkligen inte gilla hon har sett ut som en tant eller nån gammal tyåp drottning eller nåt, men ikväll då jädrar! as cool stil o hon fick tillomed den låten o verka bra, skumt? men ja, hon e ju en duktig artistredan fasen!

håller tummarna för Karolina o Tove!

nu har jag blivit på sjunge humör så ska nog tortera brossan med min otroligt vackra* röst!

*otroligt hemska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback