halv gulligt, o lite charmigt.


typ så skulle jag beskriva va jag gör just nu, sitter vid datan med mobilen i högsta hugg e inne på allammöjliga sidor o känner mig lite sådär halv hungrig. nämligen har jag inte käkat kvällsmat än, så den filen innan satt gott! förövrigt sitter jag o lillbrossan o noobar oss o skriver till varann, iofs det kan ju låta gulligt. bara det att vi sitter max 5 meter ifrån varann, haha inte alls nördiga! nejdå. jag sitter här o använder hjärnan o försöker klura ut va det e på tv idag.. anitingen så e hjärnan död eller så e det helt enkelt inte nåt på tv. saknar idol! då hade man nått o göra. aja tänkte visa hur utråkad jag va häromdan, då blev jag kreativ helt plötsligt o klottra ner det här :




halvt charmigt jag vet! nu ska jag fortsätta mitt otroligt sociala msn/bdb/facebook/blogg liv så hörs vi strax.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback