gulligt!


sitter på badrumsgolvet, med datan på högsta volym. as gamla låtar o jag sjunger som en kratta idag känner jag, hihi. käkar vanlijglass med oboy pulver på drierkt ur paketet, fräscht! plattar håret mellan varven o funderar på hur jag ska ha det ikväll. sminket e redan klart, o jag ska ikke va botrta förrens 7, hihi. men jag ska ju välja kläder oxå lixom, hahha!

för ikväll ska jag ut o käks med några sötnosar från min gamla klass, saknar dom som fan.. så det ska bli skit kul o träffas igen, det va lixom alldeles för länge sen sist?! vi ska kila ner på haket kl o käka o ha lite mys, så vi hörs väl sen. ska leka lite duktig o ta med mig min kamera faktiskt, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback