gomorron!


ett under att jag hinner sitta här på morron nästan  ju hihi. det e nog tack vare att jag inte får sminka mig, istället får man pluppa i en söt gul salva i ögonen o se allmänt sjuk ut, härligt! jag har ju packat ner alla mina kläder så idag e det löklöklök som gäller. ska strax käka frukost, varm choklad känns som ett måste nu när det e typ vinter ut(?!) det e typ svin kallt. smarte jag kom precis på att jag glömdfe min halsduk o skinn jacka hos mamma, gött att alla andra jackor oxå e hos mamma. helt enkelt om jag inte skriver mer så har jag frusit ihjäl!

Nu e det bara 20 timmar kvar, dubbel wiieee på det! efter skolan ska jag med linnea till tivoli o lyssna på lite musik från deras skola tror jag, hihi. kan ju inte stanna alltför länge, måste ju fixa det sista med packningen! Första lektionen idag, estet. hahaha, ja då får man skratta iaf! arbetsmiljö o säkerhet sen där viu ska ha prov inte så svårt direkt, hoppas jag! hihi, sen e det matte sen e det over med skolan för mig! alltså mitt lov börjar ju efter idag tjohooooo!

nä, nus ka jag kasta på mig nårra kläder o fixa frukost o sen sega framför tv en halvtimme, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback