dåligt..


fy va dåligt jag har bloggat det e helt galet! fy på mig asså.

men nu jävlar blir det ett dunder inlägg, hihi. låt oss börja i början av helgen!

Fredag: Va ju ute o åt med några sötnosar, jonna malin claudia karro o kevin! fan va jag har saknat er♥ vi skulle ju kila till haket o äta men blondie hade missat att det va en bra ide o boka bord hahah. så det blev mezo istället, mys! efter vi hade käkat så kom jag på att min pappa inte va hemma, hiiihi. så vi drog hem till mig o ringde dit emil o philip, trevligt trevligt! vi kolla idol o kötta singstar, allmänt tjocka oss o ja kvällen blev ju lite flummigare o flummigare^^ karro sov över sen iaf o vi halv tre kila dom sista, hihi.

Lördag: Vakna vid 9, alltså alldeles före tidigt hiihi. kila upp o cleana upp lite efter gårdagen! sen smsa fassan o sa att vi skulle kolla på garderober till mitt rum o att vi skulle kila halv 11, så jag kasta på mig lite kläder. osminkad o allmänt lökig lämna jag sen en sovande karro i mitt lilla hem med en lapp: vi e på ikea kommer strax! puss! hahah, nämligen e det ingen bra ide o väcka henne direkt. men vi kom ju hem tillslut o då va hon vaken, så vi koka ägg o sen tjocka vi oss med ägg o majonäs som jag tycks ha blivit beroende av tihi. hon blev hämtad o då fixa jag mig för en tur på stan hihi! pappa ville jag skulle följa med när han skulle köpaa jeans, o herrejävlar jag va nog i den jävla brothers butiken i en timme. efter jag hade stått där o kollat på typ hundra jeans o va helt död redan innan vänder jag mig om o ser emil, haha. o jag fattar inte hur cp jag måste låtit, hahaha.

Emil: Hej!
Jag: heej..
Emil: Hur e läget?
Jag: bra, detsamma! (min hjärna bara hmm..vafan det av fel ord ?! )
Jag: oj, själv mena jag.
Emil: haha, bra. men ska kila vidare nu.
Jag: aa, gör så.

Fett efterbliven jag måste låtit hahaha men jag va helt död, jag skratta så mycket när jag sa det till malin sen! Iaf på stan shoppa jag en pälsmössa haha, as fräsig! köpte raggsockar o en dödskallering med haha, charmigt jag vet. sen kila jag o fassan hem o fixa oss lite o sen vidare upp till farmor som hade gjort lite finemiddag. så halva släkten va där tihi. men jag kila därifrån hyfsat snabbt ner till en söt liten tomte på raus, malin då alltså. claudia anslöt sig till oss o då kila vi hemåt till mig, med huset tomt även idag så kom emil o philip senare på kvällen. sen kötte vi seriöst singstar hela jävla kvällen! helt galet, min röst försvann totalt asså lite små läskigt. iaf fall gadd va en stor jävla överraskning, han va fan skit bra på det! emil va kanske inte riktigt där än.. hahahah! kan även tilllägga att deras godissmak suger. sen kila dom väl vid två så då satt jag mig vid datan o dog ett tag, hihi.

Söndag: Detta va en redigt död dag, satt typ o kolla tv data lyssna musik o städa från kvällen innan lite. hihi, va även lite duktig o hjälpte pappa med tvätten haha. slängde även in lite matte då o då under dagen för ett prov väntade idag, alltid (o)trevligt! kl sex vänta den härliga tv-kvällen, one three hill, top model o favvosen ensam mamma söker! hahah, gulligt värre. inte alltför sent hoppa jag sen i sängen o sussa!

wiie, tack alla för helgen!♥

jag va inte så duktig med kameran men två bilder kom jag upp i iaf! hahaha.





så resten har jag snattat av malin!










sist men inte minst min asballa pälsmössa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback