ajajaj!


riktigt illa bloggning idag, skärpning miss ellinor!

iaf imorse vakna jag med jaqline o dagens första mening löd följande: Jag ska döda dom jävla katterna!
hahaha, nämligen hade dom vält ut ett glas med vatten så det första jag behövde göra när jag vakna va o torka, fett störigt o absolut ingen bra start på dagen! menmen livet knalla vidare o jaqline fick låna min dusch, hoppas intressepilarna nu haglar över o att ni ler med era stora leenden. det gör jag! sen börja vi fixa oss o jag blev lite skrämd av o möta personen i speglen, ja jag tänker på mitt hår! hej hopp guling, det va min första tanke.. men det va bara o spakla upp huvet lite o sen dra på sig en mössa! hahha. käka lite frukost o jaqline kunde inte fatta att vi hade en hel "buffe" till frukost. men asså jag kan inte lämna huset utan o ha ätit frukost för då kurrar min mage i sönder o jag dör av svält. det första jag tänker på nör jag vaknar e defenitivt mat!

iaf sen kila vi till skolan, vänta in mupparna (anna o anette då alltså) o sen kila vi in. fick även idag va i vårt specialrum även kalla damprummet! ja, vi e normala. för det mesta. NOT. men vafan livet blir roligare av o skratta! gjorde som vanligt inte speciellt mycket, men nåt gjorde jag iaf. höhö, en skuggad dödskalle! gott jobb. kila till maten, pasta o ketchup! tillbaka till skolan där det blev idrott, vi dansa hahahah! jag o mimmi kötta vals o sen va det bugg som gällde, o nånstans där mitt i så fula vi oss o körde lite annan dans(?!) tihi, man får ju liva upp stämningen lite. hahah! sen blevc det gymmet o vi skulle pröva allt lite, fyfasen va klen jag har blivit sen jag sluta träna! det e galet... insåg att jag borde börja igen, men hur ska det gå till! kötta svenska sen o kolla på ett cp segt program en halvtimme om en författare! illailla. men fick sluta tidare så det va härligt.

då kila jag jaqline anette alexandra emma natalie o käka på mc´donalds, lite halv lök för vi va ju där igår med men aja vi ska jobba på fetman! sen kom sara oxå, trevligttrevligt! vi gjorde en söt mat mos i en donken kopp men ingredienser som hambugarbröd, peppar, ketchup, cola, gurka, sallad ja allt möjligt! ganska lök att jag o sara typ e lika äckliga när det gäller sånt, lite fräckt! sen bestämde vi att vi skulle ge oss ut i hålan, japp jag pratar om bjuv! så vi kila på tåget o sen hem till jaqline. fula oss helt galet med musik o en del roliga rörelser, totalt oseriösa röster o fina luftgitarrer! men det e härligt. alltid kul med jaqline, love till dig stumpan! efter ett långt tags flum kila vi ut o träffa oskar en sväng, hihi. sen kila vi vidare till Bjuvskvälls nöje, Dunkgömme! hahah, massa folk samlas o drar till nått ställe o köttar dunkgömme, gulligt o lite lökigt kan jag ju säga. menmen fassan hämta mig sen halv 9 o vi kom precis hem till desperate housewifes, wiiie! det börja idag, härligt. lyckades käka lite marabou digistive under tiden oxå, busigt!

nu ligger jag här med datan o sofis mode o inser att jag har skrivit hur långt inlägg som mhelst att de flesta av er inte lär vilja läsa allt, men det e gulligt! nu ska jag ta bort sminket, borta tänderna o sen slänga mig i sängen o sova. tihi, så vi höres imorron o då ska det bli lite bättre uppdatering så ni slipper läsa en hel novell..

mina vantar e btw mina nya favvosar, bilder kommer på mina nya inköp, fast nån annan dag tihi! natti ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback