24+7=31!


suck on that! då jävlar sitter jag nämligen på tåget påväg in mot kastrup, alltså bara 31timmar kvar innan vi drar. WIIE! packningen av kläder e klar o skorna e på g, nesecären e ikke helt klar o alla smycken e ej nerpackade. men godiset e inköpt o det e ju trots allt det viktigaste! känns ju för jävla härligt o möta värmen igen, men det e lite strange att packa ner sommakläder haha! men samtidigt askalas, jag ska ju fan jobba på bränann alltså. måste se till o bli neger! på en vecka, lycka till. 

jag har lyckats, tycker jag alltid lyckats med otroligt smarta saker. men denna gången e det lite halvt charmigt! jag har prickat in en "helt perfekt" timing o få en gullig liten present. Nämligen kliande röda ögon, alldeles rätt ögoninflammation! härligt.. haha, så med knallröda o lite kines inspirerade ögon kila jag jag runt i skolan. o ja smink får man ju inte använda så det va bara till o gilla läget. underbart! så efetr skolan va det rätt in på apoteket o köpa sån jävla kräm som man ska pluppa in i ögonen o nån skölj grej. sen kom jag hem o jaqline va med mig, o då tänkte jag kötta i den salvan direkt. en gul äcklig salva som skulle läggas in i ögat o tjoshim sen såg man suddigt! sjukt nice, verkligen. iaf sen satt jag o jacki o fula oss lite vid datan o snacka o sånt snuttegull! hon kila rätt snabbt o då kila jag o brossan upp till mormor där mat inhämtades!

upp sen o packa hos mossan o ja nu e man hemma igen! roast på berns nu o en funderare på vad man ska kasta ner mer i resväskan. kan ju alltid behöva ett par skor till? haha.

matteprovet idag btw, illailla! imorron e det inte skola förrens 10.10, stråålande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback