wiie!


imorron börjar vi 10.10 för petra e sjuk, jiha! eller ja dete  ju inte bra att petra e sjuk.. men att vi får sovmorron! anette o anna väntar som vanligt utanför esteten sen sitter vi där tycker vi e allmänt coola ett tag innan vi sen kilar in hii. jaqline skulle visst kil ainom mig imorron så slipper vi gå själva till skolan. aldrig fel! imorron ska jag träffa min sockertopp linnea, vi ska fika efter hennes plugg halv 5 suck! stackars dom.. vi verkar iaf ha galet mycket o prata om, hiii härligt! wiie! har precis ploppat i lite härlig gul salva i ögonen, e ikke så glad för ögoninflammtion faktikst. fick ju tillbaka det i helgen.. jag som trodde jag va fri fårn det nu men nänä..

äsch det e iaf bättre o gå brun o osminkad än blek o osminkad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback