sur..


GAAH!

asså om man säger så här till sina elever: lektionen är frivillig, om ni inte känner att ni behöver plugga inför provet eller att ni har några frågor så kan ni gå hem istället. Men om ni känner att ni behöver fråga mig saker inför provet och vill ha min hjälp så finns jag i klassrummet.

så vi e väl en 7pers typ som tänker att det e ju smart o fråga lite till nu innan provet så vi väntar först 15min till lektionen ska börja. sitter ytterligare 10min utan att vår lärare dyker upp, då kilar vi o kollar om klassrummet e öppet o det va det. så vi kilar in o väntar 10min till, dock utan resultat. så jag o natalie kilar ner o letar men alla lärare tycks ha flugit  till månen.. hitta till sluta maria som står i kiosken o lite i receptionen, vi förklarar allt o hon hjälper oss o efter ett tags ringande så hiitar vi henne. hon sitter nere i frisörsalen o blir fixad i håret?! ofta en lärare ställer in sista lektionen innan prov för o fixa håret!? det e fan inte okej nån jävla stans.

så jag va väl hemma lite innan fyra utan att ha fått ett piss gjort. hatar sånt. imorron blir det väl en sväng inom rektorn o snacka om detta, för jag blir pissed på sånt hära asså. ååhe.

väl hemma märkte jag att bror min inte mått bra efter sprutan o kilat hem idag, palla alla blir sjuka! det innebär att om jag ska följa samma öde som typ alla andra(?!) får jag lång-helg. ligger med feber o mår allmänt kasst på fredag, låt oss hoppas det inte stämmer men.. imorron e det ju nämligen dags för den fruktade sprutan. har hört båda att det gör ont o inte känns alls, så jag hoppas på sista alternativet hihi. vid 10 eller 11 i morron gäller det! gaah, ska försöka låta bli o svimma o lipa mohaha. går säkert jätte bra, men jag har liite ångest nu tihi, mesigt ella! i know, men va fan.

nu ska jag kila o läsa på lite inför Big Bang provet och kolla om vår kära petra e sjuk fortfarande, hoppas inte så! slänger in lite bilder från dagens lektion, vi skulle göra frisyrer!

Dagens verk:






Voila!




Kommentarer
Alexandra Jeppsson säger:

Den blev jättefin den uppsättningen ! :D <3

2009-11-06 | 09:51:10
ella säger:

tacktack hiihi :D <3

2009-11-09 | 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback