självmord?


Det är en grej som jag kommer fundera starkt över om störiga Tove vinner hela skiten i globen. Jag e sur som fan nu, hur kan mariette åka ut?! Som om att inte Calle va typ en miljon gånger sämre. Skjut hela Sveriges befolkning. Dock fett avis på jesper som va där, fan va härligt det hade vatt o sitta där och skrika, men shit jag hade ju fått värsta adhd rycket när Mariette åkte ut. Så det kanske va bra jag inte var där iaf..

Men i övrigt hade vi en trevlig kväll hos Jessica och dom. Super god mat och massa springande med deras 4åring, hahha! Så himla söt men jävlar vilken energi, sprang fan hur mycket som helst. Mysig kväll iaf!

Imorron blir det träning kl 09.00 step pass på friskis, ev ska fassan med men vi ser om han e vaken då. Haha, det akn ju bli kul i såna fall. Blev nog inge Malmö imorron så får ta det nästa helg!

ÅÅh, jag e så sur nu. Mariette skulle ju vinna!





Kommentarer
néa säger:

hihi. Jag va där:D och jag ville skrika. mycket. <3

2009-11-29 | 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback