ojoj, ojojoj!


såg att mitt senaste inlägg hette, dag 3 på nyttolivet. det gick jättebra tills i lördags.. ja, jag vet jag suger hårt verkligen, men jag älskar ju godis! typ godis e mitt liv, ingen ellinor utan den alltså, hihi.

förjävla dålig o inte blogga på så länge. usch. men har inte alls vatt sugen, fast nu e det skärpning.

vi får helt enkelt ta igen det jag missat, hihi. i torsdags hade vi curling fyfan va kul det va! mycket roligare än va jag trodde faktiskt, dock va det typ hur svårt som helst o stå utan o trilla hahah! asså vi kila ju då först dit o då skulle man sätta på sig såna typ skydd på skorna, det ena va halt o det andra gled inte på isen. det fanns vissa "smarta" människor som tog två hala, ganska gulligt! hihi. sen kötta vi igång o det va as svårt o skjuta lagom hårt hahha! sköt alltid den för hårt så den gick ut. buhu! men vi vann faktiskt tillslut, wiie! fast jag ramla två ggr, inte helt oväntat dock! annars hände det nog ikke så mycket roligt i torsdags faktiskt hihi.

fredag sen då, inge roligt på förmiddagen o ännu värre på eftermiddagen! shhiet, vi va på fredriksdal o skulle följa stylistens historia från typ 1600-talet. jag e inte det minsta intresserad va historia o speciellt inte på fucking fredriksdal. alltinge  så gammalt o äckligt. riktigt vidrigt när vi skulle sitta inne i en fete gammal stuga o sånt, höll fan på o spy. o hon babbla i en evighet, o det mesta handlade om kläder. alltså inte det vi kom för att titta på men aja jag överlevde! mamma hämta mig på vägen mot skolan o då kila vi snabbt hem om farmor o sen raka vägen ut på mitt favvoställe, väla! ahha, köpte present till pappa för han fyllde nämligen år i fredes!! gammal gubbe nu 42år, härligt jim! han kila iaf o kolla sin tjejs spelning i växjö, så jag o kajsa myste själva här hemma. o i o med att vi va nyttiga då så käka vi inget godis eller nåt, underbart! kika in idol o konstaterade att nu äkte den sista snyggingen i idol, lite illa alltså. sen kila hon hem vid ett för jag skulle ju upp öppethus dagenefter, hihi.

kvart i 8 ringde då klockan en lördags morron, hääärligt.. o dessutom gå upp för o gå till skolan. äshc, inte mycket o göra bara o kila upp med ett leende på läpparna! käka lite frukost, drog på kläder o satte upp håret lite sen kila jag o mötte upp anette i backen! sen vänta vi in jaacki and then va det dax. ohja, guidning från halv 10 till 1 typ skjut mig? ja, jag hade inte gjort motstånd. haha, vissa va ju super trevliga o intresserade, men några ville man bara döda typ. dom bara yra omkring o lyssna fan knappt på mig, gaah fick adhd! så jag bara rusa genom allt o sen hejdå! tihi, men helt seröst  palla såna! annars gick det väl bra faktikt lite drygt i slutet, men nu e det över. sen va vi tungna o städa lite hihi men sen raka spåret hem o typ halv sova i soffan! sen kila jag med jonna kevin o måns o kika handboll vid fyra, trevligttrevligt! hem sen o käka o lite sånt, på kvällen skulle jag va med kajsa men hon mådde ikke bra så det blev en söt hemma kväll o det va då det hände.. jag åt godis! GAAAH jag e så dålig, men lite depp o sitta hemma en lördag! samtidight som det va jäkligt chill, hihi. kolla påfool´s gold, så charmig den e hihi. sett den typ hundra gånger men vafan haha! sen blev det natti hihi.

söndag morron då o jag kila upp vid 9, mm jag e så duktig! så skule vi ha kalas för fassan på kvällen ju så jag o brossan va lite söta o hjälpte till o handla o sånt. så på dirren kila vi till oj o köpte allt till kvällen o även frukost hahha! sen städa vi o lite sånt gulligt på dan o ja mitt rum behövde det hihihi. kalas sen vid 6, arabella o hennes barn, farmor farfar o anette o jonas o anton hihi. ganska mys faktsikt, lite trångt dock i vårt lilla vardagsrum haha! men det funka, sen bad jag farfar köra mig till malin. det va jag malin jonna o claudia som sussa där o vi gjorde våran specialare: choklad fondy! det e så jävla gott! sen snacka vi o kolla tv lite bara sen va det nattinatti! upp sen kl 10 för vi va ju alla lediga efter öppethus, så då kila vi till älskade ättekullaskolan. fyfan va jag saknar min klass, hela skolan o mina lärare. o vår gamla mentor sussane bara sprang ut o krama om oss, nawwe! sen va vi väl o snacka med alla möjliga i typ trekvart eller nåt sånt, mysmys! efter det drog vi hem till malin igen o dock käka lite o sen skulle jonnababe till tandisen, så jag kila oxå för det regna inte mer hihi. hem till mamsi o cleana mitt rum för det har hon klagat på i två år typ hahha! snacka lite med henne o sen hämta fassan mig, så kila vi hem o käka o ja sen va det värsta kaoset. jag hade nämligen glömt att jag skule ha en intrevju med en stylist till tisdag, hahahah! smart jag vet. så jag fick tvinga med mig pappa ut pp väla o djura in på kicks o böna o be att hpon skulle låta mig intervjua henne o tillslut så fick jag tack gode gud alltså hahah! kom ju precis innan stängning ju så hahaha! kom hem precis i tid o kika på ullared, härligt program fyfan! renskrev intrevjun o sen sleep.

vi hade guidning för de sista niorna så det va bara till o klistra på smilet o visa skolan.. mindre kul, men nu e det finito! redovisningenm gick fint faktiskt med intervjun. kila på dirren hem efeter skolan o kasta på mig kläder, fyllde vatten flaskan o drog sen ner mot friskis, kötta ett step pass med jonna. drog 5min tidigare o rusa då hem in i duschen o kasta på mig kläder, sen bredde pappa en macka som jag kasta i mig på väg mot bion! hahah, sklulle ju se 2012 med malin o claudia wiie! det kostar 110spänn o gå på bio numera, galet! men vi kila till tasty o köpte godis o dricka sen back till bion o fula oss. sen börja filmen o fyfan söger jag bara, så jävla bra det va!! jag satt med hjärtat typ i halsen o det pumpa satan i det!  naglarna bllev avbitna o jag kunde fan knappt andas, hekt perfa film asså! då mötte ppappa upp mig så jag slapp kila själv hem, sen va det desperate housewifes direkt o sen flumma jag o kolla tv o sent som fan blev det sängen!

imorse då, kila jag till skolan börja 08.10 med smink o sånt. o man skulle komma sminkad så för första gången på 3veckor sminka jag mig hahah! sen hade vi ansiktsrengöring o därefter dagssminkning! jag jobba med anette o vi blev ju supersöta båda två, mohhahha. sen hade vi estet, inte många knop där.. back till vår långe eftermiddag den e ju såå underbart.. not. menmen svenska först där vi fick våra bokrecentionener o nu ska vi fixa dom efter hennes kommentarer, funny.. engelska efter där vi "läste" heeeela lektionen, dvs vi lyssna på musik o chilla hahah. sen natur där vi sjöng för gunilla för hon fyllde år. sen fula vi oss o gjorde lite rooliga saker, haha man atäller sig o trycker armarna mot dörrkarmarna i 1min så flyger dom upp sen! sånt trams hahaha, charmigt! sen fick vi sluta lite tidigare så då kila jag hemåt i ösregnet o blåsten, jag o fanny dog typ halft! jävlar.. o nu ikväll har det blivit mc´donalds, lite illa. men gott som fan! snart e det greys anatomy o det ska jag faktiskt se idag, det e faktsikt bra ibland.

jäääävlar va långt det blev!! hahahha, men det va ju mycket o ta igen. fattar ju om ni inte läser allt, tihi. hörs kanske senare ikväll, hahaha!




puss på dig papi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback