Möte, ohja!


Härligt att vi kila raka spåret ner från skolan till Mcdonalds o feta oss lite, dock ej jag för jag e "nyttig"! mohahah. Nu sitter jag o jaqline hemma hos mig o fular oss med typ MTV o jag fucking hatar jävla alicia keys! äckeläckeläckel. Så måste dom spela hennes jävla låtar hela tiden blö.

Min jacka fanns inte i stan.. GRÅT! haha, så kika pappa på nätet o den fanns men leverans tiden: v.06 februari, liksom hallllåå?! Så nu får min kära pappa ringa runt o malmö, hyllinge o typ centersyd hii. Han e lite gullig ibland! Snart ska jag kila på det jävla skol mötet o jag e galet sugen på godis men jag har inte käkat nåt hittills idag faktsikt. Men sånt vet man aldrig med mig, snart sitter jag väl med en fet godisbag i handen. Hahahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback