Morning


Pussisar!♥

Sussa i soffan inatt, va så söt så Malin fick min säng! Så vakna vid tio typ och då blev det svampbob fyrkant, haha love. Sen blev det lite nörd från Malins håll med datorn, mohaha. Pappa hade vatt o handlat frukost medans vi sov så allt va klart, mums. Jag e ju alltid så jävla hungrig på morronen, galet! Efter frukost blev det ullared från i måndags, fyfan va läskiga alla människor e där. Usch. Hann kika på lite av reprisen oxå på idol, hata hata hata.

Nu har Malin kilat hem och jag ska börja städa och fixa i min garderob för nu äntligen eju alla garderoberna på plats. Hahaha, men kläderna e lite överallt o rummet i allmänhet liknar ett helvete. Så jag har att göra.

Ikväll e det julskyltning i stan, mys!

Men nu e det bara till o kötta min härliga musik smak på spoty och sätta igång o städa, perfa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback