mesigt kanal 5.


riktigt fult, hade missat två desperate housewifes avsnitt så tänkte jag aja jag bara kilar ju in o kollar webb tv. bara det att när jag nu ska gå in o titta på det så kostar det pengar, fattigt! det av typ två serier som kosta pengar o såklart skulle det va min serie va en av dom.. där e tv3 bättre asså, inga pengar där! dock va det ju inte så farligt 19kr per avsnitt så imorron blir det först ner till pappa o kolla ett som jag har inspelat o sen köper jag det andra, hihi. perfekt!

imorron börjar vi halv ett tihi, för esteten e inställt! lovely. petra gick med på att vi ställde in mentorstiden så det va ju askalas.

ikväll kila jag o mamma till maxi för vi skulle handla, bara det att vi tycktes båda bli eferblivna när vi kila in där asså fyfan. hahaha, vi va där en timme o handla en korg! det mesta vi gjorde va o fula oss o skratta åt att vi inte kunde komma på en enda maträtt som vi skulle äta imorron, hahaha! då e det fan ta mig illa! tillslut lyckades vi enas o det blir tacos med pita bröd, inte helt fel asså hihi.

ikväll bestämde jag oxå att jag o kajsa ska va såna modeller för en dag sak, blir säkert kul hihi. så imorron ska hon tjejen på det stället another pretty face ringa mig så vi kan boka en tid tihi. får väl hoppas det blir några små söta kort, fast kan det bli nåt annat när det e jag o kajsa lixom? mohahha.

jag har föresten blivit spotify nörd o lyssnar numera på musik hela dagarna o på massa konstiga o nya låtar, helt underbart! just nu e jag typ liiite kär i tik tok o dear maria count me in. wiie!

men nu ska jag kika lite på csi o sen plugga lite faktiskt, jag e lite duktig ibland! hörs senare, hiihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback