Konstnär


Tydligen jag har jag ovanligt bra syn, det var iaf vad min körskollärare sa mohaha. Han hade sällan sätt någon emd så bra syn, så jag blir ingen glasis människa idag. När jag klar där kila jag hem o käka för jag va typ super hungrig, och vad funkar då bättre än thekaka med leverpastej och gurka!

Sen dess har jag försökt leta upp vad sociologi är, men hittar fan inte vad det är eller ja jag fattar iaf inte. Så om någon smart hjärna vet: BERÄTTA?!

Men nu sitter jag och ritar för måste komma i fatt i bilden, vill ju fan heller få G i betyg. Så sitter o kladdar ner en bild till "En vanlig dag i New York", vi skulle nämligen ta en text och måla en bild utifrån den! Ganska kul faktiskt, hihi. Men nu ska jag fortsätta i typ en timme till se är det Ullared, hahah! Måste ju spana in Morgan. Därefter blir pappa involverad i hela det gär sociologi problemet.

På min kära spotify spelas tre låtar om och om igen: Gangsta luv, Down och Break your heart. Charmigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback