Heeelg!


skönt nu e det helg och därmed 4 veckor till jullov, hääärligt!

imorse kila jag upp 8, fast vi börja kl 09.40 duttig flicka! eller egentligen inte, gick upp tidigt för jag inte va klar med läxan, tihi. aja, klar blev jag o lämna in den första lektionen som va matte. idag  gjorde vi absolut ingenting, för gunilla skulle bara snacka betygsnack med oss hihi. engelska sen, o jäklar va min engelska suger.. vi körde memory jag anette jaqline o anna. o jag skulle förklara valley, så jag sa kulle med lite engelskt uttal o sen bara hmm..det stämmer inte o bara hill! hahahhaha, o alla mina ord va svengelska! fyfasen, blir nog MVG lätt. Sen va det mat time, men idag blev det bulle med bulle i cafeterian. hihi, nyttigt ska det va!

sen till vår sege lektion, hantverksorientering. idag va det dags för booring kollage där vi skulle skriva om skönhetsideal på 1700-talet, det va ju det vi lärde oss om förra fredagen på fredriksdal. riktigt tråkigt o dessutom hatar jag grupparbete, för jag vill ha det precis som jag tycker. egoista javissta! menmen sån e jag, äsch det blev fakstiskt bra idag iaf.

efter skolan kila jag med malinpalin o anette ner till stan o in på bogarts o lämna en film hihi. sen skulle malin ta bussen hem så vi fimpa henne där. jag o anette kila runder lite innan vi gick hem till mig. påvägen hem så kika jag in där philip jobbar haha, så såg han mig o kom ut o bara hej, sjukt stressigt här! hahahha, jag e sååå glad jag inte jobbar hihi. sen drog vi hem o vi har typ bara snackat o käkat tacos, hahah!

hon kila precis så nu e jag loner, as gott! idag tänker jag inte göra ett skit btw. puss!

eller jo det blir nog en blogg fixning idag tror jag ev. hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback