Dag 3 på nyttolivet!


ja, idag har jag då klarat o va nyttig i 3dagar. känns lite depp med tanke på att det e typ hur många som helst kvar.. nada godis, kakor eller nåt gott egentligen hahahha! illailla. men det får funka. imorron e det egentligen kibox för min o jonnas del men verken jag eller jonna kan vi skippar det! ska kika in o kolla om där finns nåt charmigt pass på fredag sen. behöver ju röra lite på fläsket!

nu e jag återigen inne på o bli brunett, hahha! det har ju aldrig hänt förr.. men får fundera på det ett slag hii.

Guide rundan idag gick askalas, lite smukul o guida faktiskt. dom e ju så söta när man går runt o visar skolan o vågar inte säga nånting hahaha! gullegull. va förmodligen likadan själv, charmigt!

orkar verkligen inte skriva e inte på sånt humör känner jag. nus ka jag leka nyttig o äta vindruvor!





typ så här trött e jag på att färgen försvunnit o att sverige e ett kallt land.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback