bra bloggning ellinor!


shiiet jag har varit totalt kass.. nu ska jag skärpa mig! men jag har verkligen inte haft en tanke på o sätta mig vid datan. men guess what?? ella ska bli data nörd igen!

hhaha, iaf så i fredes va jag sjuk.. den jävla sprutan gav mig feber o en totalt död arm. kan bero på att jag kila på ett kibox pass med jonna samma dag som jag tog den. inte så smart o stå o boxas o sånt med den armen då kanske, men vafan^^ jag ska ju va lite duktig o träna. men så jag vaknade o frös så jag skaka o va helt virrig, så i
det blev ingen skola. sen sov jag till 12 ;O kolla sjunde himlen o sen somna jag nårra timmar till! sov 15 jävla timmar heeeelt gaaaaaaaaaaalet! sen på kvällen blev det laserdome o jag kom fan 5a det e imponerande! i love min kajsa btw!♥♥

lördag sen o jag kila till väla med min kära farmor o vi va där 12 till 6 hahahhha! fan av härligt. inhandlade en asball skinnklänning o sen ring. hihi. sen på kvällen kila jag hem till lilla moa o vi hade total damp, hata helsingborg! fanns inte ett skit o göra på en lördagkväll!! så vi satt o dampa i nårra timmar o gjorde inte ett skit o sen drog jag hem vid ett typ hihi.

söndag sen o ja jag har inte gjort ett skit på hela dagen bara gått o lyssnat på musik o sjungit hela dagen! e såå jävla beroende an tik tok, fan vilken bra låt. sen kila jag till farfar o farmor för o fira farsdag! mys så där har jag sen spenderat min kväll, sött med släkten. jag gillar min släkt asså!

imorron börjar mitt nya liv. inget godis o inga kakor o sånt fram till...JULAFTON! gaah, kommer ju dö. jag o kajsa börjar imorron! så nu ska jag gå o äta mina sista ballerina kakor på hur länge som helst! ;O




Kommentarer
kajsa! säger:

i love you too sweety! fan vad vi kommer bli slimmade, inga sötsaker PLUS träning. HEJA OSS! :D<3

2009-11-09 | 20:45:16
Anonym säger:

hahha, hell yeah! kan ju inte bli bättre ;) <3<3

2009-11-09 | 21:29:33
Fanny Lundström säger:

jääävlar med o:n det blev där i slutet! haha xD

2009-11-10 | 00:08:54
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback