Bad.


Mhm, illa illa bloggning idag.

Vakna 9.00 o då va pappa redan iväg o köpte bullar. Lagom när jag kletat in ansiktet i min dagliga kräm för dig som vill slippa prickikorv fejset, kila han in genom dörren. Så då blev det frulle o sen lite fixning innan vi kila mot ikea! va väl där typ en on halv timme kanske o sen blev det väla, hihi. Men jag skippa öronhålet, tar det nästa gång. Men jag hitta en ny skinnjacka från HM för min e trasig.. Tråkigt nog fanns den inte i min size utan bara i 36, så imorron blir det raggning efter den på stan. Efter väla blev det resturang Camilla, muuums! Raka spåret mot Ikeas utthämtnings lager sak sen, o sen wjoom hem i det allmänt tråkiga vädret.

Kom hem en 10 över tre så då va det bara till o dra på sig träningskläderna o såsmåningom kila till friskis. Mötte upp Jonna o sen drog vi till dansarobics pass (hur det stavas ha jag ingen aning om!). Jag har nog sällan känt mig så lost som på detta pass asså, hahah! Asså det va som ett riktigt dans pass, för de som går på dans. Ofta man har det så svårt så inte alla kan hänga med.. Skumt! Men jag o Jonna drog 20min innan det jävla paset av slut, så kila vi till gymmet istället. Kötta våra små magar i 20min o sen rörde vi oss ner mot kibox passet! Idag va vi 5st, lite illa men samtidigt jäkligt bra för då kunde han instruktören hjälpa oss. O det behövdes!! Hahahah, jag fick verkligen inte in i huvet hur man skulle göra den ena sparken. Äsch, jag e ju inte kick boxare så! Vi hade ju lite fys o sånt o då va det massa mage, härligt! Snart ska detta förhoppningsvis resultera i en snygg o lite tränad mage, mohaha.

Imorron brjar mitt halv nyttiga liv vilket innebär inget snask i veckorna men på helgen e det okej. Hahaha, det går nog finfint faktiskt.

Förrsten så räkna jag antalet pass för min del denna veckan and jag har varit duktig alltså, 6 pass!!

Puss o hej sötnosar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback