jag e duktig.


Hellu!

idag va det ju dax för klassens dag så imorse va det ju bara till att yra sig upp o klä på sig lite loffe kläder o sen kila till viskans minigolf. Jag va först på plats men efter hand började folket rulla in (: sen va det bara te o köra igång, jag jonna o karro spela tillsammans. Utan krydd så kan man väl säga att karro saknar talang när det gäller minigolf, o att jag har talang! haha, jag kicka dom två ;D sen kila jag upp till mammas jobb o sen till lilla mormor :D o efter lite tjat hamna jag tillslut på väla, men utan resulat. tror jag får gå naken elr nåt på avslutningen, eller får jag tvinga med pappa till malmö på lördag, höhö! hoppas han blir pepp på det!

jag o jonna ser ju ända rätt duktiga ut, men karro hade problem redan med att få bollen att ligga på plats. illa!


sen kom fassan iaf hem o  då äntlkigen fick jag mat, för jag höll typ på o dö elr nåt. men sen dåjävlar va jag duktig o måla! så nu e pappas rum klart o jag e grymt stolt att jag har lyckas att faktsikt bidra med nåt! (: iaf måste pappa has tyckt det för efter målande va  det på med mössan o ner till 7-eleven o guess what? Nu har jag smakat marabous sommarsmak med jordgubbar i cholkadet. Faktiskt ganska gott! :D fast känns som det ända jag gör nu för tiden e att tjocka mig, men skit i det ! (; godis e gott!

imorron blir det örbyängar med skolan, typ grillning o brännboll höhö. men typ inga av mina ska dit men lukas o jag sviker inte iaf! men vi får väl se hur kul det blir! xD sen måste jag kila till stan o leta klänning, paaanik!

puss på rumpan!
/Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback