Träningen igång ;)


Hello !

Så då hade man börjat årets träning (H) hade ångest innan, men när jag väl kom dit va det faktiskt kul! Höll nästan på o deppa ner jonna med mitt tjat innan, men vafan det va ju 2år sen jag träna sist HAHA! Trodde det skulle va as pinsamt, men nej! Bara när det kommer såna biffar förbi så sitter jag där o tar typ det minsta man kan, men skit i det ;P annars tror jag inte jag har nårra nyheter från idag typ..
Imorron ska jag o jonna till campeon o va med en hel dag för o se om det e nåt för oss, dessutom slipper vi ju skolan hela dan så inte helt fel! Fast jag måste gå¨upp kl 6 för att vi ska ta bussen 07.22 ! ;O lite segt..vi slutar typ kl 1 på campeon o då ska vi va duktiga o sticka o träna. Måste fixa sån instruktör elr nåt som visar oss vad vi ska göra på gymmet imorron :P

HAHA, tror jag glömde berätta detta igår ;P När jonna, malin o claudia va hos mig igår skulle vi sätta in dvd:n i tvn så jag gick bakom för o trycka i sladden bara det att då vippar tv över xD så den studsar på dvd:n o landar sen en bit bort UPP&NER! jag bara OMG!!! jag trodde ju jkag hade pajat både dvd:n och tvn ;o så kom pappa upspringade o bara shiit :S så jag bara den kan funka, han bara ofta?! men så gick han ner igen så då prova vi tvn o dvd:n o gissa vad?? ALLT FUNKA :D helt sjukt att min lilla tv överlevde dt, det blev dock en buckla i dvd:n men vem bryr sig ? :P jag tror att både mitt o jonnas hjärta stannade i typ en minut xD men förövrigt va det ju kul iaf ! :D

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback