Torsdag


Heej ! :D

Jag e sjukt trött på skolan nu asså jag håller på o somna, elr dampa! xD Hahaha, jag o kevin har haft en liten fight dag! sen drog han mig på vårt skitiga kapprumsgolv ?! ;o inte okej kevaan ! men han fick igen sen när vi sluta o jag knocka han med huvet på hans tand ;D hoppas det gör ont fortfarnade! ;) Idag i skolan hade vi först syslöjd, båååring! sen arbetspass där jag o kevin "läste" HAHA sen va det time för BIP-test o innan jul kom jag till nivå 9, o nu till nivå 6 ;O PINSAMT! hur lyckas man sänka sig 2 on halv nivå ?! ;O måste ha käkat mkt julmat ;) så jag va skit sur på det, men det gick över efter ett tag. Sen va det engelska där vi bara lämna in vår översättning o sen..
pratade vi om vår kära Auchwitz resa ! :D
vi börja om tåget dit som tar 10h o där man har såna "sovrum" där det tydligen e skit trångt o sex sängar, 3 på varje sida på varandra :O det värsta av allt va att det kan komma främlingar i samma rum som än! då kommer iaf inte jag sova utan då hittar man mig o jonna ute i hallen o dampar lite ;P Sen gick vi igenom va man skulle ha med sig xD ni kan få se den listan imorron för NO WAY att det räcker för mig! har redan lite panik för det, plus måste jag fixa mitt pass nästa veecka efetersom det snart går ut ;p
men nu ska jag gå o deppa o läsa ;O e på s. 82 av 340 :O:O:O o jag ska vara klar med den bokrecencionen den 23/1 :O nu vet ni vad som kommer hända i min helg! ;O TRÅK !


MIN HAT BOK 4 LIFE!! xD

pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback