Min dag


Hej hej ! :D

Igår kom pappa hem typ halv 4 o då låga jag o kolla på film, sen kolla vi på nåt annat program efter vi bara: shiiet, vi måste ju sova nu! ;o så palla inte jag gå upp xD så vi somna i soffan o sov där till typ 7, sen stack jag upp o la mig i min säng o sov till typ 10 ;p O det va skit skönt för jag palla inte ta bort sminket igår natt heller, så jag va ju typ klart när jag vakna ! XD
Då satt evi igång direkt o börja städa eftersom det skulle va visning på vårt hus, så jag fick städa hela mitt rum o min garderob ;o Men sen gjorde jag typ inget mer, haha! sen va vi ju tvungena o sticka för vi kan ju inte va kvar i huset, så jag stack upp till mamma o va där lite. Sen kom pappa o hämta mig så stack vi ner igen o nu har vi nyss käkat ;) Så jag har fortfarande inte hunnit fixa mitt träningskort på friskis, men jag får lösa det senare :D För pappa kan inte hänga med mig nu för det e united på tvn^^ så nu ska jag osså kolla lite på det o sen komm er jonna, malin o claudia ;) Alltid mys med er tjejer! <3


fler som saknar sommar ? ;)

pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback