Orka ?!

HEEJ !

helt seriöst, JAG FATAR INGET OM 1:A VÄRLDS KRIGET o vi har prov imorron, känns inte direkt jätte lyckat men.. ;p har suttit opluggat hela kvällen utran at typ nåt har fastnat HELT CP !! så nu har jag lite damp ;D sen hade vi dessutom spanska läxa så fick sitta med det fuckingskitet o översätta ! xD o nu e min hjärna helt tom så ska gå o läga mig o läsa SO ! hihi, så kul! annars hade vi no prov idag, svårt fast skrev på alla ;D ska bli ganska kul o få tillbaka provresultatet på, NOT ?!
 ååh, jag e såå skoltrött o dampar på allt just nu!


idag spraya vi typ hela kapprummet fullt med hårspray o parfym (låter svintråkigt) men det va sjukt kul! kevin hoppas du fortf. luktar tjej! xD you make my day mina girls! ;) perfekt engelska osså ;)
 
ni får ha det fett bra !

pusspuss♥

Kommentarer
alma säger:

hahaha aaa den dagen va bara bäst:)<3-. förutom att allting luktade parfym hahha

2009-01-30 | 16:25:33
Bloggadress: http://aalmicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback