OMG !!


Heeej !

jag hare inte kommit in på min blogg på över en vecka, o idag kom jag in! ;O har ingen aning om va det beror på..;S men nu kommer jag iaf :D jag tror ändå inte det har hänt nåt speciellt jätte kul, förutom att idag va jag o kolla på HUND! en iten chihuahua valp som va typ en vecka o hade inte ens öppnat ögonen ;o så nu håller jag på o tjatar på min mamma förfullt, för det e inte säkert att jag får den men jag hoppas verkligen det :D jag e helt kär i henne!! så jag måste lyckas tvinga henne ;) jag ska åka o kolla på den igen om nån vecka när den har öppnat ögonen ;D 
Nu kom jag på att det faktiskt har hänt en bra sak sen jag skrev sist! jag vet nu vilket gymnasieprogram jag ska gå, nämligen hår- och makeupstylist på petri. Det e ett helt nytt program så man vet inte vad det blir för intagningspoäng, men hoppas att jag kommer in :D De tar nämligen bara in 18 elever! ;O ska nog göra min ansökan ikväll, sen får vi se i april om jag kommer in..

Igår va jag, jonna, claudia o karro hemma o hos malin o hade lite myspys :D vi/dom käkade pizza o så satt vi där o snacka länge XD sen kila vi in i soffan o kolla litetv o nörda data, vi kolla lite på körslaget^^ o sen på världens absolut sämsta film nånsin ! :O:O KINGKONG ! fyfan som den suger! ;O o vi satt o kolla på den från halv 10 till 1 ;O;O fast vi gjorde ju lite annat samtidigt så ;) vi hade iaf kul, men den filmen e inte til o rekomendera -.-

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback