Ansökan klar!

heej ;D

nu sitter man här o pluggar NO & e så sjukt trött på o plugga ;P fast vi har prov på genetik o gen teknik, o jag har väl hyfsat bra koll på genetiken men fattar inget av gen tekniken.
Men men det löser sig nog!  Idag va en allmänt tråkig dag ii skolan faktiskt, inget kul o berätta. Vi hade världens tråkigaste idrottslektion för den va inte så välplanerat så det sluta med att ingen gjorde nåt^^ Direkt därifrån kom farfar o plocka upp mig karro o jonna, sen släppte vi jonna hos sig o sen stack vi till karro ;D Efter det stack vi o hämta hennes nya HUND! :D en old english sheapdog, sjuk söt liten(stor) valp, för den va inte så liten vägde redan nstan 20kg ;o Sen va jag kvar hos dom ett tag innan pappa kom o hämta mig, då stack vi till resturang camilla o käka xD säger bara onyttiga ellan 4ever! sen när jag kom hem kolla jag top model o nu e det somsagt plugg -.- Helt rätt tjej som åkte i top model iadg btw ! ;)

Men jag har gjort en superbra sak idag! min ansökan! :D
Det blev:

1. Petri - stylist
2. Campeon - SP, kommunikation


Vill dock inte gå campeon, men tog ändå ett andra val ;P e såå glad att jag äntligen bestämt mig vad jag vill gå!

Just det, det blir förmodligen ingen hund för min del nu ;( trots mtt tjat så e mamma emot det! så e lite sur :@ menmen, får väl köpa det när jag flyttar hemifrån nån dag! ;)

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback