090113


Helloj!

Min morron idag va nog den värsta i mitt liv! ;o Jag vakna kl 6 o gick rätt in i dushen för att vakna, sen sprang jag upp o börja fixa mig, sen börja jag tänka på va skulle ha på mig..sen titta jag på klockan o jag bara SHIIET !! kvart i 7, o jag skulle dra hemifrån 7 ;o så jag sprang runt som en galning o fixa det sista o packa väskan till träningen. Sen djura jag ut utan frukost o med klackar ( som jag ångra sen när jag blev tvungen o springa ) Jag vet knappt vad jag hade på mig såg ut som en loffe ;) sen sprang jag alldeles själv genom den äckliga backen o det va mörk så jag djura!  sen börja jag gå lite för kondisen e inte på topp än xD men sen ser jag tillslut busshållplatsen o ser precis ettan gå..så ser jag en buss till jag bara aah, det måste va tvåan! så jag sprang lite till o när jag kommer fram ser jag att det e en etta till, så onödigt. men sen kom ju bussen till slut o jag hoppa på sen kom jonna med sen va vi nere i stan vid 20 i 8a ;) så då stack vi till pressbyrån så jag kunde köpa lite frukost XD så käka jag snabbt o sen kila vi till campeon!

Jag gilla faktiskt campeon o jag kan nog tänka mig o gå där sen. Lektionenerna idé och lärdomskunskap o kommunikation verkade skit roliga :D sen gick vi o käka där dom käkar osså ;P gulligt ställe o härliga makaroner^^ sen avslutades vår dag däör med en engelska lektion som också verkade bra men det e ju inte så intressant o sitta där o lyssna i en timme ;P men bra lektionerna e på engelska! :D
Men jag gilla verkligen skolan o det e defenitivt nåt jag kan tänka mig!

Vi slutade vid ett där o då stack jag o jonna o jobba på vår biffhet! (H) vi e så duktiga elr iaf jonna, höhö! för jag palla inte springa på det bandet, det e ju så sjukt tråkigt! men hon va duktig o gjorde det iaf ! :D fast jag har redan träningsvärk lite här o där så nu känner jag mig as duktig ;) sen stack vi hem o GISSA vad ??
JAG ÅKTE BUSS SJÄLV!! för tredje gången i mitt liv xD

Sen har jag vatt grymt duktig o käkat grovbröd när jkag kom hem o sen la jag mig o feta framför tvn :D Sen har pappa blivit mer elr mindre galen o har bestämt sig för att laga nya maträtter hela denna veckan så idag blev det bacon inlindad torsk med vitlöksmarinerde potatis till ;D jag tyckte det lät hemskt men det va ändå helt okej! För jag gillar typ inte fisk, men nu e jag stolt att jag gjorde det (H) sen la jag mig framför tvn igen o dog ;P o nu sitter man här :D o strax ska jag kila o läsa min AS TRÅKIGA bok!!  tyck synd om mig!

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback