NATIONELLT PROV 1 av 11 ;)


HEEJ !

som jag har segat istället ;O men nu e jag väl typ back in buisness ! ;)
Idag hade vi vårt första nationella prov och det kändes faktiskt inte så svårt o jag hann med allt! E dock jätte nervös inför torsdag när det e dax för uppsatsen, menmen det löser sig. Men det känns skit skönt att nu e iaf ett av de nationella över!
MIN DATA HAR FUCKING DAMP !! tror jag har fått virus eller nåt för det klickas upp massa rutor hela tiden. fast jag får skylla mig själv för jag va så dum att jag öppna sån sak om nån bild skit på msn o sen tryckte jag på kör fast datan varna att man inte visste vem utgivaren va :@ HUR DUM FÅR MAN BLI ??
jag stör mig på mig själv ibland, tänk att man kan va så trög!

love u!

dessutom gick jag osminkad till skolan OCH GYMMET! det e fan inte varje dag ;O

vad ni än gör, klicka inte upp dom fucking sakerna på msn! fast det e säkert abra jag som e så osmart o klickar upp det men ändå ;P

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback