sweetnajs

  • Svenskan är gjord och skickad till läraren!
  • Träningen idag är avklarad!
  • Potatismos är tillagad mig.

Det e typ det är vad som har skett sen jag skrev senast!

Läxan blev jag klart med ganska snabbt och då skicka jag iväg den direkt så jag slapp tänka mer på det. Sen kila jag mot träningen och påvägen träffa jag sötnosarna Moa och Feffe, o min lilla fisunge e saknad! Men vi ska ju träffa mina favvisar på lördag, hihi. Efter ett litet chat med dom kila jag vidare och in på ett step pass. Idag va det lite klurigt faktiskt, massa hopp över och runt brädan o lite snurr och sånt charmigt! Men det va skit kul och det lär känns i magen i morron av alla dom jävla situpsen! Kila hem sen och duscha och där nångång kom pappa, så jag gjorde potatismos för jag va typ hungrig som en varg. Tänkte att maten kanske blir klar lite snabbare då, tihi.

Men nu ska jag plugga typ 1,5 timme och sen e det HELIG TID, mohaha.


(För er som inte fatta är det Desperate housewifes kl 9!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback