SCHOOOOOL´S OUT


JUUUUUUUL LOV!! Så underbart att det är galet.

Hemkommen för ett tag sen nu och det va faktiskt en ganska mysig julavslutning. Alla 1or, 2or och 3or på stylist/frisör satt tillsammans i smågrupper och fika. Sjöng lite och hade julklappsbyte hhi. Jag fick ett pepparkakshus o nonstop, får väl göra ett hus till helt enkelt. Vi var även på en julcabaré eller hur det stavas och gude gud va kul det va. Den va så dålig att man skratta hela tiden. Men det fanns två höjdpunkter! Alma va så jävla bra, hon och 3 till hade ett nummer med magdans. Och honey, du fucking ägde! Sen var det lärarnas lilla spex som oxå var kul, rektorn var utklädd och körde en liten catwalk variant med tre andra utklädda lärare. Jag skratta så jag höll på att dö. Sen avslutades deras spex med att alla skulle köra kycklingdansen och jag o sofia bör nog öva på när man ska vände, hhi.

Igår hann jag inte skriva, först blev det skolan 08.10 hantverksteknik då vi fika lussebullar som söta petra hade bakat och sen fick vi sminka och styla håret på varandra. Idrott därefter och då var det tango som gällde, det va faktsikt kul! I slutet körde vi lite kullerbyttor, rondater och sånt kul. Wiie, älskar det. Och sen sist körde vi badminton, snacka om rolig idrottlektion!! Efter hade vi svenska och då redovisa elinore, hon tog mitt ämne auswitz.. illa, men hon var duktig iaf. Sen diskutera vi den skånska dialekten, charmigt. Vi tänker på dig emma.

Direkt efter skolan sprang jag ner och träna, sen hem snabbt och äta därefter vidare på bio och spana twilight hih. Så jävla bra den va, har börjat drabbas lite lätt av twilight-febern.. Efter det blev det simpsons filmen och lite sånt mys.

Ikväll ska vi på fest hos fanny, hon har fyllt år så hih. Blir säkert kul och kameran åker med!



Today ;)




Kommentarer
Alma säger:

Aweee tacck honeeey!:=)<3<3 såg dej hur du hejade på :=)

2009-12-20 | 09:11:13
Bloggadress: http://aalmicaa.blogg.se/
Nettan säger:

Hata kameror ibland ! :S

2009-12-20 | 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback