Prov


Jag e trött på att plugga och jag är trött på att ha prov. Men det är två riktiga skoldagar kvar och det känns så jävla gott! Nu har vi gått en sjättedel av hela vår gymnasietid, GAAALET. Det har lixom gått i 200km/h och om det fortsätter i detta tempot tar vi snart studenten. Längtar tills den mössan ska pryda mitt huvud.. Fast just nu längtar jag mest tills vi flyttar och går på nic. Bara ett halvår kvar.

Imorron blir det hantverksprovansiktsrengöring, smink, hud, hudtoner, referenskalor och massa annat otroligt trevligt. Känns dock som om det inte är så tråkigt plugg utan faktiskt ganska kul, det är ju ändå detta jag valt att lära mig. Men plugg är alltid plugg och jag hatar att jag inte känner någon motivation.. Vill ha tillbaka samma motivation som i 8an, pluggis. Efter lovet ska jag ha tillbaka den motivationen, så får se till att vila upp mig på lovet och sen ska jag vara super ambitiös och ha all motivation som krävs för att få härliga betyg! Hehe, nog snackat om min drömmar.. Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite mer på provet.

Sussa sött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback