Plugg


Skrattar typ fortfarande åt min lilla fjortis period som 12åring eller nåt hahahha! Iaf nu ska jag plugga lite till arbetsmiljöprovet imorron, kommer nog gå helt jävla perfekt.. Förhoppningsvis hhihi. Men jag måste nog läsa på lite till nu då, hihi.

Imorron börjar jag extra tidigt för vi har lucia träning, så kl 08.10 ska jag befinna mig sjungade på skolan. Helt underbart.

Ikväll har jag suttit och lyssnat på massa gamla låtar, dete ju så jävla kul o gå tillbaka o höra va man lyssnade på. Typ candyshop, dilemma, in da club o massa as gamla härliga låtar. Det pinsamma är ju att jag kan typ alla texter, men det e ju lite charmigt! Dessutom är många låtar faktsikt bra fortfarande. (kanske inte just dem ajg nämnde men höhö) Jag kommer börja lyssna på old shiiet nu, perfa!

Men nu blir det plugg, puss! Sussa sött..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback