Nöjd med den, Kadanik?


Nyss hemkommen från Väla nu. Jag har handlat penslar wiihooo! Blev dock bara 5st idag, men man får ju börja med några. Det blev rouge, foundation, puder, mascara och en eyeliner penslel. Och sen kunde jag inte hålla mig så det blev en microshadow matt svart oxå. Kan ju behövas inte för nyår.. Vi kila inom ikea och maxi också påvägen hem hiihi.

Jag gick även in till frisyrmakarna och fråga om de kunde göra nåt åt mitt hår, fick nog det värsta svaret av dom jag kunde komma på. Dom sa att jag borde klippa av mycket och att man absolut inte kunde färga det för då skulle det trilla av. Hej nyår med gult hår.

DEPRIMERANDE.




Kommentarer
Anonym säger:

silvershampo? ;)

2009-12-26 | 21:29:32
ellinor säger:

Jotack det har jag. Men det biter inte helt..

2009-12-27 | 02:54:38
Alexandra Jeppsson säger:

Min frisör har lovat att fixa mitt hår & är säker på att det ska gå bra :) Jag fick det i julklapp av mamma (a) Hihi. <3

2009-12-28 | 17:41:14
Ellinor säger:

Fy vad jag är avis på det istället! Jag var fan villig att betala hur mycket som helst, nä men vafan liksom. Dom kan inte göra nåt ;( <3

2009-12-29 | 00:01:47
Alexandra Jeppsson säger:

Men om dem kan göra något åt mitt hår borde dem väl kunna göra något med ditt? Eller dit är kanske värre än mitt? (a) Illa isf! <3

2009-12-29 | 12:24:29
Bloggadress: http://alexandrajeppsson.blogspot.com
Ellinor säger:

Det är mycket värre och dessutom påväg att trilla av! hihi :D <3

2009-12-30 | 00:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback