Modell för en dag


Jag och Kajsa gjorde imorse prcis som alla andra en "modell för en dag" plåtning. Vi tror att bilderna blev hemska, men i och med att vi under arton får man inte se bilderna utan målsman vid sin sida.. Fjanteri! Men på onsdag ska vi dit igen och kolla på bilderna, så får vi se om några är världa att köpa. Jag hade en jäkligt blå make, men den kan ha blivit cool på kort.

Vid 7 kommer Malin och Jonna hit, vi ska färga lite hår och sånt gull. Jag kan dock inte färga mitt (fast det behövs) för det kommer nog ramla av då.. Inte bra att blondera och silverschamponera så mycket som jag gör, hiihi. Så det får jag vänta med en vecka iaf.

Min hals har super ont och jag e helt död typ. Huvet väger nog 5kilo mer än vanligt oxå..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback