Lååååång dag.


Långben har långa ben och jag har långa skoldagar..

Från 08.10 till 16.20, typ omg. Hantverksteknik först där det va tuperning av våra dockor, galet vackra frisyror av våra rullningar. Efter vi hade gjort det gånger 2, var det bara till att sätta igång med ögonbrynsplockning. Jag plockade på Emma och gud stackars henne, hon tycker det gör super ont. Dessutom lyckades jag nypa henne i skinnet, 2 GÅNGER! Sorry! När jag var klar emd henne så hann ju inte ta mina, mycket illa alltså. Aja, ska göra en insats efter detta.

Estet sen och idag gjorde jag inte ett skit, it sucks. Men jag håller ju på hemma så, hihi. Äckelmat idag så neej.. Faktiskt inte bra, men nästa termin blir det ingen skolmat tror jag. Svenska med två redovisningar, duktigt girls! Jag kommer skaka som en flodhäst med massa fläsk när det är min tur.. Kolla på värsta språket efter, hata det. 

IDIOTSTÄMPEL!!
Engelska sen och vi hade nåt word game, efterblivna jag skulle förklara "gift" utan att nämna ordet. Så jag bara If i toxic a person, I hmm hmm a person? Sen jag bara vänta gift är ju gift på svenska inte engelska.. SMART! Som om att inte det räckte, så nästa gång sa jag "A sport were you use a orange ball?" När dom gissa rätt jag bara japp och lämna över kortet, dom bara asså basket är korg, inte basket.. Nog mvg, lixx.

Aja, lite skratt sen blev det Natur. Underbart, arbetet på 20sidor ska följa en typ av arbetsmall och ska vara på cirka 20 sidor. Det värsta av allt vecka 2 är deadline. Alltså på lovet får en dag ödslas på det, men jaja. Sluta 4, men då kunde man få veta om man behövde komplettera på Natur prov. Och japp jag slapp komplettera! SKönt för jag kommer knappt ihåg va det handla om..

Efter skolan gick jag hem till mormor och det var galet läskigt att gå själv för det e ju mörkt super tidigt! Dessutom va det kallt och jag höll på att bli överkörd två gånger. Typ iaf hihi. Sen körde vi hem till oss, och jag lagade mat! Är typ ett underbarn, emn det vet jag redan. Iaf så är jag Pasta-kung snart. MEd mat i magen började vi sen fixa med pepparkakshuset och lite jul kola. Klart jag lyckades få sånt smält socker i handen så nu har jag ont och 2 små blåsor. Asså jag förstår verkligen min HK lärare i 9an, eller nä jag borde haft G. Men ändå hah! Jag stod för den sexiga dekorationen av pepparkashuset, mitt nya yrke.. Ohyääs! (Krafset runt om är dock inte min ide, hihi-.-)

Spana in och njut av min "vackra design"!


Från tomt och tråkigt..


Till allmänt ballt!


Mormor mitt i kola baket, hihi!

Nä nu blir det till att plocka ögonbrynen, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback