Desperate housewifes


Heej gullgrudor!

Provet gick bra tror jag faktikst, det kändes helt ok iaf. Vi sluta direkt efetr och matten va inställd pga nån kurs. Så halv två satt jag hemma hos fassan kika på och väntade på att klockan skulle bli fyra. Så då blev det step, men nåt hände med min fot. Det av typ dö läskigt, den liksom domna bort o kunde typ inte följa med i sparkar och sånt. Skumt.. Iaf sen kila jag mot bussen och till min lycka var bussen 5min sen så jag hann med den!

Hemma fick jag spagetti coh köttfärsås mums! Massa tomater till dessutom, jag e duktig. Kila in i duschen sen och därefter har jag suttit bänkade framför tv och data. Men nu e jag typ nerkyld! Hahaha, jag kom aldrig längre äön till bh och trosor..

Illa, men nu blir det mitt rosa jogging och Desperate! Hörs sen puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback