yeah, sol.


har nyss legat en timme i solen för att inte vara alltför blek imorron, detta e ju liksom sommarlovets sista dag! helgalet, asså verkligen. imorron börjar jag gymnasiet o se sådär smått nervös i o med att jag inte ens vet nån som känner nån som ska gå där ! men aja, det blir säkert bra hoppas jag. hoppas dessutom dt inte bara blir tjejer, kan ju bli lite jobbigt.. men jag länggtar faktiskt till imorron ändå på nåt sätt!
nu ska jag kile ner till min pappa för det tar 5min o gå från honom till skolan o jga pallar såå inte åka buss första dan, så jag latar. o  jäklar va jobbigt det e va man ska ha på sig o allt skit asså, gaaah! men jaja, nu måste jag packa ner alla skor, kläder, smink ja allt som kan tänkas kunna vara användbart imorron. tss, så fjantigt det e egentligen o bry sig så mycket..men sån e jag, inte mycket o göra åt!


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback