typ ta igen lite?


det e precis va jag tycker jag bör göra ta igen lite för mitt dåliga uppdaterande! mohahha. vi börjar idag o jobbar oss bakåt alltså söndag:

idag vakna jag vid halv 11 av emils jäkla kompisar som ringer! gaah, döda dom! äsch sen kila jag upp o käka frukost o sen vips ner i sängen igen o dega nån timme vid tvn. o under den tiden kom jag på brilljanta iden att väla hade ju suttit fint! så upp flög jag o fick på lite smink kläder o ett par skor o tvinga med mig lilla mamma som givetvis inte va lika pepp på det som jag, tihi. blev lite inköp en svart sjal sån vanlig, en blomma o sätta i håret ett coolt totte band o lite klämmor! sen dagens bästa, bambadadam: eminems skiva! så jäkla bra. malin o claudia satt utanför mitt hus när jag kom hem för claudia hade ju kommit hem idag o ja jag har inte träffat henne sen, hmm..ja längesen iaf! så det va as kalas! sen dog vi typ lite bara o gjorde ikke mycket, o lagom då va det mat time typ för dom två. o efter en timme eller nått så va det min tur o sen efter det kom malin med en strålande ide vi campar med filtar på en fotbollsplan oxå köper vi fett med godis! så claudia fiska upp mig så kila vi till hedin o vidare ner på maxi, shoppa godis o sen till gräsemattan! satt där o chilla o hade det kul o skratta åt allt o inget! haha, o jag brände iväg ett antal foto haha. sen kom sebbe o så småningom även krille o lukas. mys! efter en tag tröttna vi o bestämde oss efter hur länge som helst o traska upp till statoil (va vi nu skulle där o göra?!) men ja, o sen sluta det med att jag alla börja dra sig hemåt. men sjukt najs kväll endå med ett antal roligt bilder o filmer, mohaha! checka dom på www.heediin.blogg.se jonna kom även hem idag, najsnajs! hon har vatt saknad. så nu får vi väl se nör vi träffas men får bli snart! puss på blondie! vi går vidare, lördag:

jag vakna faktiskt redan klockan 10 fast jag hade ju ställt klockan för jag orka lixom inte sova så länge. men jag va totlat död o gjorde inte ett piss fram till kl 4 utan jag la bara i sängen o kolla tv, reste mig endast för o äta frukost.sen gjorde jag en enorm kraftansträngning o la mig i ett bad, dock så va jag inom en timme åter igen i sängen o kolla tv! fick ju proppa i mig lite mat sen o ja sen förflytta jag mig till tvn vid soffan istället med lite godis o annat mys. skicka även iväg mamma ut på stan för tyckte hon kunde behöva det, ja jag tvinga iväg henne! tur jag har sp bgra inflytande! mohhaha. sen dagens bästa! gabbe kom hem från turkiet o kom direkt till mig, har saknat han! vi kolla på nån skit film o snacka om typ allt xD o sen kila han hem vid halv 5 xd så inte konstigt jag va trött nästa dag lixom.. haha! nåväl, fredag:

kila upp o fixa mig i tid o drog till karro för en väla tur trevligt trevligt, men bara hon som shoppa o inte jag! buhu! hatar när man inte hittar nått.. menmen en mysig fika blev det för min del iaf! min vanliga tjockisbulle. sen kom jag hem o chilla lite o då kom en trvlig fåga från malin om fest o ja jag e på! så jag börja fixa mig o då ringde farmor o sa att det va dax för middag för mossan va borta o jag orkar juu givetvis inte laga mat själv så. kom in halv klar o likna ett halvt missfoster, men mätt blev jag o kila tillbaka hem för o fixa mig klart. körde på en lite annorlunda sminkning med blå ögenskugga o lite så extra haha, blev faktiskt coolt! håret va lite toperat o lite lockat typ, haha. iaf så pallra jag mig ner till malin o sen drog vi med bussen o mötte upp karro som skulle med oxå. sen kom vi väl dit o det va skit mycket folk. jag hade skit kul o dansa röven av mig ! hahhaha. älskar o dansa även om jag lixom inte e så bra på det haha! men skit kul kväll o massa härliga människor, danke for the night! förövrigt så kunde jag första gången på en månad ha klackar igen tack vare min tå! hur härligt kändes inte det, jag har saknat det till max asså! så det va hur gott som helst asså, fast jag kan ju sä att jag hade pisse ont i fötterna efter dans med höga klackar en helkväll, smällar man får ta! jag älskar klackar så totally värt det, hihi.

det hände nog inte ett skit på torsdagen om jag inte minns fel men ja så det ska va nu i slutet av sommarlovet. måste ju totalt chilla sönder innan det e tillbaka till plugg. får förresten se till o leta upp pappret om var vi skulle samlas o vilken tid, för det pappret har nog fått ben o vandrat iväg på egen hand! men aja det letar vi upp nån annan dag. imorron har jag ingen aning o va som händer hoppas på nått iaf men ja det vet man aldrig asså, det e ju inte fel med hemma dag o godis! tss. jag har blivit loffeunge. skönt som sööören! nu ska jag sjunka in i tvns värld o sen så småningom nanna! sussa sött o hoppas ni inte dog av mitt inlägg som blev en aning långt (?) äsch det e ju najs med långa inlägg ibland. blir dessutom så tråkigt utan en bild så kastar inte en sån oxå.


snatta denna av malin, men den e så klockren på kig för jag fular alltid mig o hör som gorilla! o malin jag pallar inte! ;) mohahaha.


Föresten så håller jag typ på o fixar min design sakta men säkert så den får va lite så dära halv miffad ett tag nu, tihi!


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback