tjockis


ja det e precis va jag könner mig som. en tjockis! innan idag sa jag att jag skulle va duktig men så fan heller lixom nänä ikväll o jag smällt i mig 100g marabou choklad. o det e helgalet för jag typ bara hamnar på seven eleven o helt plötslig så käkar jag choklad, måste ju va ett beroende asså..måste sluta faktsikt, jäkla godismonster! men aja, innan när jag kom hem från skolan så bara poff la jag mig under täcket o slog på tvn, o sen ja la jag där hela dan till halv 7 tror jag. fattar inte varför jag va så död idag emn det va jag. imorron ska vi på sån utflykt, vi har ingen aning om vart bara att vi ska ha bra skor o kläder efter väder (Y) sen har vi fått veta att vi får en baguette dricka o frukt av skolan, låter ju fingt i o med at min senste frukt åt jag typ 2008 (?!) tragiskt, men sant. love godismonstret!


saknar min poooooool ! :( ♥♥♥



/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback